Sondaj între studenţi pentru calificarea cadrelor didactice
Pagina 1 din 1
Cum estimaţi activitatea cadrelor didactice care vă predau disciplinele teologice?
Sondaj între studenţi pentru calificarea cadrelor didactice
Pentru cunoaşterea, dar şi îmbunătăţirea sistemului de predare-evaluare din cadrul facultăţii noastre conducerea a hotărât introducerea unui chestionar care trebuie diseminat între studenţi pentru obţinerea unui feed-back cât mai corect şi a integra pe viitor sugestiile sincere şi pertinente în programarea activităţilor instructiv-educative şi de evaluare.
Vă mulţumim pentru colaborare şi sinceritate!
Vă mulţumim pentru colaborare şi sinceritate!
formular
Aveţi mai jos formularul pe care ar trebui să îl completaţi şi să îl trimiteţi pe email. Completaţi numele cadrului didactic la care vă referiţi, aici mă interesează doar următorii:
Adrian Niculcea
Adrian Vasile
Ciocan Tudor Cosmin
Constantin Corniţescu
Costel Mitu
Cristina Jinga
Dragoş Corneliu Bălan
Dumitru Măcăilă
Emilian Corniţescu
Florin Spanache
Gheorghe Anghelescu
Gheorghe Popescu
Istodor Gheorghe
Răzvan Ionescu
Stelian Manolache
Teodosie Petrescu
Vasile Citirigă
Vasile Nechita
descarcă Documentul de completat
Adrian Niculcea
Adrian Vasile
Ciocan Tudor Cosmin
Constantin Corniţescu
Costel Mitu
Cristina Jinga
Dragoş Corneliu Bălan
Dumitru Măcăilă
Emilian Corniţescu
Florin Spanache
Gheorghe Anghelescu
Gheorghe Popescu
Istodor Gheorghe
Răzvan Ionescu
Stelian Manolache
Teodosie Petrescu
Vasile Citirigă
Vasile Nechita
descarcă Documentul de completat
Subiecte similare
» cosmogonia sumeriană
» Propuneri de cărţi interesante de citit peste zi
» Introducere: Necesitatea dialogului dintre Ştiinţă şi Teologie
» Scanarea si editarea cartilor pentru share-uire
» Homework pt. seminarii
» Propuneri de cărţi interesante de citit peste zi
» Introducere: Necesitatea dialogului dintre Ştiinţă şi Teologie
» Scanarea si editarea cartilor pentru share-uire
» Homework pt. seminarii
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|